En sak ...

Fast nu blir det lite saker du inte vite om mig och temat är....................................................................................
1: När jag var lite trode jag att plåster läkte allting om jag hade lite ont i fingrett så satte jag på mej ett plåster och trode att det skulle sluta göra ont. Jag inbillade mej att det inte skulle göra ont , och det gjorde faktiskt inte ont alls efter en stund.
2: Jag älskar att ha plåster på mig ! Det är någt som jag verkligen gillar .. Så ibland gillar jag när jag gör illa mig ;) Det låter lite skumt men så är jag :P
3: Jag älskar plåster med roliga figurer på okej det låter lite barnsligt med det blir mycket roligare om man har det så ;)
Det var några saker som ni nog inte viste om mig som hanlade om plåster ;) Men nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Moah - Bloggerskanღ

Vad ska du göra idag? :)

2011-09-25 @ 11:01:57
URL: http://moahslife.blogg.se/
Postat av: Nicole Grönlund!

Svar: Jag vet! :o <33

2011-09-25 @ 11:45:26
URL: http://nicoleonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0