Jag är här i gen ;)

Kom nyss hem från Amandas maskerad har bara duschat sen
det nästa på mitt schema var att blogga ;) Hah nej har
inget schema barar driver lite hahah :P Amandas maskerad var
kul den i slutet blev det såklart ryska posten, hahha :P ( kul )
Mycket snack och skrik ;)

Var ju på skansen okså i dag på någon himlans höstmarkand okså.. Helt
okej faktikst det jag köpte eller fick där var godis :) Godis in my ♥
Kollade på några djur och så :)

I morgon ska jag åka och bada så det lär nog inte varara så bra bloggnig
in morgon men  :( Men hinner blogga lite innan jag åker för åker inte
förens efter lunch. Ska kommaihåg att ladda in bilderna jag och Louise tog
men vi han bara ta typ 2 stycken för vi hade så himlans stressigt men
det får ni nöja er med ska fixa endel andra bilder okså :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0