SORRY MEN HAR GJORT EN DEL SAKER...

Har inte hunnit blogga för har gjort en massvis med saker osv...


Först var jag i skolan :( Hade matte prov gick jätte dåligt :/ Sen typ lunch sen gick jag Louise, Becka och Sofie och började att samla in pengar till VÄRLDES BARN :love: Aså så snälla man är aså ! Tror vi fick in rätt mycket.. Sen gick Sofie med mej hem och hätade sina saker och sen åkte hon hem. Sen började jag plugga lite till engelska provet som är i morgon :/ Sen åt vi middag hoss moster ;) ( blött ) Hahaha duschade kussefinnen... Det blev gansa blött i slutet , hhehehe :) Sen nu har jag presic pluggat klart till provet så att jag kan alla glosor och sont som vi ska kunna tills i morgon :P Yes , det var så min dag såg ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0