love , bad

Jag ska hissa musik  :) Vad skulle vi göra utan den ? Den har hjälpt mej med jätte mycket! När man springer eller tränar t.ex så blir man as peppad om det är en son låt ! Men i filmer och så dom blir ju mycket bättre med musik och så så jag älskar värkligen musik ! :)
Typ sona som bara gud vilke  ful bild till någon bild man lägger upp men sen läggar man upp den flera gånger och sen så ser man den på deasignen och så.. Då tycker man väll inte att den är så ful ? Det ska jag dissa. Om man inte gillar bilder så mycket lägg inte ut den ? Det här är inget dåligt till någon men jag ville bara säga en lite åsik ;)

Kommentarer
Postat av: - linnea thi elg '

Håller helt klart med! :)

2011-09-19 @ 19:00:39
URL: http://linneathielg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0